Man on the moon

1 december, nu går vi mot mörkare och kallare tider. Det är både en bedrövelse och ljuvlig känsla. Den svårtuggade delen är att man permanent känner sig trött och seg. Det märkte jag idag vid 8 på morgonen då min klocka började skrika mig i örat. Jag sträckte mig snabbt efter snoozeknappen och genomgick samma procedur ett antal gånger. När jag väl kommit upp försökte jag få en kick genom koffeinhaltig dryck. Men kaffet lyckades inte få mig piggare. Jag tror jag upplevde den omvända effekten kaffe ska ha. Istället för att bli alert så kände jag mig mer lugnt och ville lägga mig i sängen och när jag har berättat att kaffe ger mig omvänd effekt så har jag fått höra kommentarer som " Koffein gör dig pigg, inte trött". Men läste i tidningen Hälsa eller någon liknande tidskrift att koffein kan ha lugnande effekt.
Så hoppas ni lärt er något nytt



Tröja: Filippa K
T-shirt: Acne
Jeans: Nudie
Skor: Gram

Frid från Adam

Kommentarer
Postat av: Patrik

Fint!

2010-01-10 @ 00:11:12
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0