18 karat

Eftersom mina grannar hatar mig, vilket är ömsesidigt, så har jag blivit tvingad till att flytta till ett annat rum i lägenheten. Så det har jag ängnat min dyrbara sand som sakta rinner ur timglaset även kallat livet, vilket suger för att rummet blev inte änns bra! Jag har typ femtom garderober en säng och.. ah that's about it.

Någon som även flyttar är ju Richard som at the moment tar sitt pick o pack ut till snickeboa på hans fina gård kallad Lyckelund. Eftersom det är mitt ute i skogen kommer han se svenska vildlivet, älgar, mårdar, björnar.. you name it!
Vilket är härligt för en sån naturentusiast som Richard.

Eftersom jag var i sånt emotionellt tillstånd efter flytten präglades jag av cobain, vilket ändå inte syns..
Såhär såg jag ut när jag flyttade ialf




hmläder
skjorta från cm
tisha från rick owens
jeans cm
richards strumpor
skor vagabond

xoxo erik


Kommentarer
Postat av: Anna

Klaga inte, tönt-emo-erik!

2009-11-26 @ 23:52:03
Postat av: :)

Ja du är återuppstånden:)

2009-11-27 @ 22:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0