carefree livin

CHAAAAAAAAAAA bloggen nu var det ett tag sen, men det är för att jag har faktiskt jobbat väldigt mycket på sistone, och för er som inte visste det så brukar jag jobba på KLT med diverse saker. Ta det arbetet jag höll på med förra veckan t.ex.

07.45 - Jag börjar min arbetsdag genom att hoppa på tåget/köra bil till kalmar. Jag får betalt från och med nu.
08.50 - Jag åker med tåget till linköping, och under resans gång så går jag runt i tåget och antecknar hur många resenärer som finns, vart de ska åka, samt om det är arbetspendling eller whatevurr.
10.55 - Jag anländer i Linköping och väntar på nästa tåg som går hem. Under tiden drar jag på stan, handlar, fikar, strosar runt.
13.05 - Åker hem med tåget mot Kalmar igen fast på den här resan behöver jag inte räkna några resenärer, jag passåker bara. Sitter i första klass-vagnen och löser sudoku medans jag dricker mitt gratiskaffe och äter mina gratis negerbollar. ja, negerbollar, ni läste rätt.
16.21 - Anländer i kalmar och tar bilen tillbaka till Högsby.
17.30 - Kommer hem, och inte förräns nu slutar jag få betalt :D



Oj, glömde jag nämna tjänstebilen och handdatorn jag får? HEHEHE



Lite tråkigt är det dock att detta är slut nu.. var bara ett tillfälligt jobb.
Idag har jag jobbat med lite annat på kontoret.. typ detta




Btw, vem är manligast av mig och adam?
Svårt att säga.... hmmmm



/Rikkardo som magnus asp skulle ha sagt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0