cooler then a polarbears toes

Ska ut imon, istället för att göra något annat som va planerat. cool

ohamn is that, ohamn is the, ohamn is the reason I'm cool
ohamn is that, ohamn is the, ohamn is my my city

nä, skulle va grymt om denna stad va något så in i helvetes cool så man kunde bragga om att man kom här ifrån, men this city aint cleveland.


mr solo dolo
solo
hm
solo
carlingz
whyred
vagabond kickss

vet inte riktigt hur jag tänkte idag, aja sista gången ni ser mig ha nåt sånt här på mig, ska bli så jävla mörk så det finns inte i denna galax.

Sen har pajat mina råa nudie som jag nött dag in och dag ut genom en karatekick på en soptunna, men ska kompensera denna sorg med att bessa nåra sjukt feta mcboots, mmmm.

Sen funderar vi på sätt att bli askända på, men richard är för hård för det. yepp yeppers


/ erkkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0