DÖDA ADAM!!!!!!

Alltså vad fan händer egentligen, det är ju överallt och det har kommit från ingenstans! Blir att låsa dörrarna och tvätta händerna varje minut.........

adam säger:
haha , fan orka vara rädd
Richard säger:
om det är i oskarshamn så är det bara en tidsfråga innan det kommer till mig
adam säger:
du är fan mes
Richard säger:
men du har fan tagit sprutan
adam säger:
näe
ska inte ta någon bögspruita
Richard säger:
jag är rääd
håll om mig
adam säger:
hahaha ,
orka ....
jag är inte rädd
å jag har det typ  
mår cp kasst iaf
å Peter har haft det
lurigt att han berättade hur det var
å jag berättade exakt samma sak för erik igår
å då hade inte Peter berättat det för mig
å allt stämde in på mig typ
Richard säger:
helveteee

Kommentarer
Postat av: Alexander

Bloggen verkar ha fått en släng av den :P

2009-11-05 @ 19:36:49
Postat av: Brytaren

Adam dödar världen. Epic!

2009-11-06 @ 13:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0