Hur manlig är Richard ?

Sitter här i mörkret, ingen lampa är tänd den enda ljuskälla som lyser upp mitt lilla rum är datorskärmen. Jag sitter och tänker på filmen Paranormal activity som var en mycket stygg film. Det är första gången jag känner mig våldtagen av en skräckfilm. Den oaptitliga filmen har fått varierande utlåtanden. En del tycker den är töntig vissa kan inte sova på flera dagar. Det som gör filmen så grym är att den är filmad som en dokumentär.

Jag vet själv att Richard inte kommer kolla på filmen eftersom han har svårt med läskiga filmer. Så nu ska jag berätta en saga om två pojkar som skulle kolla på skräckfilmen REC.

Det var en gång en morgon, en ljus morgon var det. Ljuset kikade in genom de förstaklassiga IKEA persiennerna. Morgonen som inte bara var ljus var också otäck för vissa, en av personerna som tyckte dagens första timmar var jobbig var Richard. Han skulle se på en förstötande skräckfilm REC med sin sockersöta kompis Adam. Filmen hann inte börja förens Richard vände sig om och tjöt som en liten flicka. Adam skrattade och såg på filmen utan Richards stöd.

Nu vet alla att Richard är en liten flicka
och jag älskar att vi viker ut varandra här på bloggen.













Nu är klockan mycket och jag är trött.
Godnatt
// Adam






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0