im drinkin hot tea bitch, feel me

Godmorgon!

Vaknade som vanligt kallsvettig mitt i natten av att jag drömde en jävligt absurd dröm om att jag blev rånad av en man med piratstövlar och pedofiltrenchcoat när jag befann mig i mitt förra hus. Det hela började med att entouraget va påväg någonstans, men slutade med att piratsnubben snodde min dator, synth och kaffebryggare.. ja, det är sant.

och såhär gullig är jag på morgnarna, sen gör jag en killer frukost om det nu hjälper mig i sökandet på damer.


Nu sitter jag och lyssnar på söndawg och funderar på om jag ska skriva en novell om mitt hemliga alter ego, mina bravader, hans bravader, njutningarna i livet och hur sjuk i huvudet jag blir på nätterna.. blir nog så. Ikväll blir det ialf att jobba, men imorgon blir det som vanligt att hoppa på alkoholflygplanet till okänd destination.






Vet änns inte varför jag la upp dom, måste va mitt alter ego som spökar för jag tycker det är fult.
Har inte full koll på vad han hade på sig men;
cmkavaj
coströja
carlingsskjorta
whyreds

/ Erikk

Kommentarer
Postat av: Fridah

Tyckte själv inte det såg helt åt helvete ut. :)

2009-11-27 @ 22:38:42
URL: http://flickaanmedh.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyggt!

2009-12-13 @ 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0