dopeness pt. 1

hej fashionerad,

Fick ingen sömn igårnatt heller, känns som jag varit vaken i veckor.. på ett bra sätt. Om jag nu skulle sovit skulle jag vaknat upp till en meningslös dag, jag har kollat igenom allt jag borde, trycker ständigt på uppdateraknappen på 50 flikar i firefox. Annat än det så sitter jag och njuter till cudis gamla mixtapes, dricker kaffe och planerar den närmsta framtiden som kommer bli ett jävla farande.

måste ju ha något halvvettigt och meddela så,
såhär konstiga va vi för nån helg sen, ska sluta ta så fula bilder..










och börja ta såna här fina..


från http://www.kirillwashere.com/

/ supererik

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som en bra ide'

2009-12-01 @ 15:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0