Evening happenings

Detta har hänt mig de senaste timmarna.

Har bytt lakan och sånt där i sängen.. Blir en sån jävla skön känsla när lakanet är spänt över madrassen och inte halvkorvigt som det lätt blir. Det är det vackra... i enkelheten.

Kollade lite på Chuck, Färjan och det där inredningsprogrammet med Thomas och Simon. Tittade på alla tre samtidigt för jag kunde inte bestämma mig för vilket som var mest sevärt.

Gjorde mig ett par mackor, samt ett stort glas chokladmjölk. Inte vilken chokladmjölk som helst, utan självklart den bästa:

Jag såg ett par skor på Uomo (hemligt fashionista-sällskap) som påminde mig om min farfars gamla skridskor som jag brukar använda på vintern. Började längta efter allt som har med vintern och julen att göra. Det är en jävligt trevlig årstid. ENKELHETEN gott folk.
Att ha den där lilla julgranen på instrumentbrädan i bilen som lyser i olika färger medans man kör runt och driftar dan före dopparedan. Det är ett privilegium som vi ofta tar för givet.
Nu lyssnar jag på julmusik från Kim Wilde och Mel Smith.... och längtar.
Jag kommer att posta ett inlägg snart som handlar om julen.

Tills dess får ni en bild på mig iförda dessa tidigare nämna skridskor


/richard din jultomte


Kommentarer
Postat av: Linda

tsss jag använder inte ens lakan

2009-10-19 @ 23:49:17
URL: http://linda5.blogg.se/
Postat av: Richard

jaså, fan vad äckligt

2009-10-19 @ 23:57:43
URL: http://fashionerad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0