spöken, insikt och brew †

Hej blogg, idag begav jag mig i nått vädersträck till västervik för att hälsa på min nobla far. Kände mig ensam mitt i natten, och eftersom bloggen är den enda människan jag känner samhörighet med så valde jag att dela den med henne.

Sitter här helt paranoid i huset, hör ljud hela tiden och mitt rum har inga persiener! Helt insanely läskigt.
Sen har nån snubbe dött i det här huset och det spökar, awesome..
Har ängnat en del av natten att leta efter något att försvara mig mot eventuella faror, stog mellan en stor keramiksnubbe och en sån där kluven vedbit.

Kom även på att vi blev uppmanade till att skriva vad och vart vi har köpt det vi har på oss, så rättvisan ska skipas!

Hittade en bit färsen i huset, nån vintagehatt som tillhört min farfars far.. sjukt fet

nattens utstyrsel

vintage från huset
carrlings från carlings
whyred från deras webshop

insåg direkt hur ball jag såg ut så jag striked a pose so you could make a statue i suppose.





/ eran Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0