tänker hoppa på alkoholtåget, själv

Nu undrar ni säkert varför, men eftersom en kollega jobbar, en kollega är på villovägar i hufvudstaden och en kollega har spelning.

Kvällen började som vilken annan kväll, men sen satt jag och insåg att kvällen skulle bli skittråkig utan sällskap.
jag började leka med jordnötter men det kunne inte stilla min absurda törst efter alkohol. Jag känner att jag behöver ta längre kliv mot alkolismen.



Jag hittade en vän i kylskåpet, did I say too much, did i say enough, i dont know siiiilviaaa.


Kanske blir en uppdatering när jag sänkt denna skönhet i min arma kropp, och hennes vänner.

SPELLISTAN FÖR DENNA KVÄLL, svårt att inte bli alkolist utan denna
tomma korridorer och inga fel

kör säkert / Erikk





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0