kollision med ödet del1


OBS! Soundtrack till texten!

Erik, Adam och Alexander var ute och cruisade med brädorna
Då fick två unga män/manslynor den oerhört deliciösa, graciösa, intagande men ack så sårbara idén om att adam skulle schled the the bob down the hills of the black garage. Han nådde magnifika hastigheter men det slutade i katastrof, den plötsliga förödelsen går att likna med när Rose släpper taget om Jack i filmen Titanic.

Skjortan som gått i arv i två generationer inom Persson-släktet är nu borta för alltid. Denna artifakt som bland annat varit med och byggt upp Bockara kommer att vara saknad av alla som kom i kontakt med den. Skjortan har inspirerat många stora män att göra åtskilliga nobla och storartade handlingar.

Tusen ord kan inte få dig tillbaka
Jag vet för jag har försökt
Inte heller miljoner tårar
Jag vet för jag har gråtit
Du lämnade kvar ett krossat hjärta
men glada minnen också
Jag ville aldrig ha minnen
Jag ville bara ha dig


Vila i frid

Oh, happy days


Förödelsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0