with my pick in my hair and my dick in my hand

Satt och njöt av en arbetslös morgon som den underbara slacker/livsnjutare jag är för tillfället. Browsade igenom lite random-sidor är på den världsvida webben, samtidigt som lite trevlig musik från my man Cisco Adler strömmade ut genom högtalarna. Gick och fixade lite frukost.

Frukosten, som för övrigt bestod av Himalaya-kaffe, Brämhultsjuice, lingonbröd med skinka samt yoghurt med smaken av "Sommarbär", slukades och tog helt plötsligt slut. Likaså gjorde det senaste avsnittet av Entourage som fick vara måltidsunderhållning och jag tänkte: "Vad ska jag göra nu?"

Bestämde mig för att glida in på vibbkalmar.se och kolla lite.

DÅ HITTAR JAG DET SJUKASTE JAG SETT, JÄVLAR I HELVETE



http://www.vibbkalmar.se/kalender/vibb-gillar/2009/08/31/hostens-hetaste-teknikprylar/

Det finns ju tre tänkbara möjligheter här, varav den senaste är absurd.

1. Det finns en person som är banalt lik Mr. Ernst Kirchsteiger och jobbar på Onoff i Kalmar
2. Redaktionen på vibbkalmar.se har störd humor och photoshop-skills
3. Min största manliga förebild och mentor i livet har börjat extraknäcka på Onoff?!

Jag blir fan inte klok på vilket av alternativen som stämmer. Kommer inte kunna sova inatt..... /cut

/Rillioz

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e han??

2009-09-14 @ 22:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0